Wordless Wednesday #15/19

, , 18 comments
Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog
Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description
 ubat yang sentiasa dalam bag anum
 anum kerap sakit kepala yang teramat sangat
nak2 bila kena panas
 khas untuk makcik2 bawang yang suka jaga tepi kain Anum
 kursus jap
antara wakil daripada Matrade

18 comments:

  1. samalah ammi pun..kerap sakit kepala. cuba balik nanti rendam kaki dengan air panas yg dicampur garam kasar.

    ReplyDelete
  2. Salam Rabu Anumm..
    klu berterusan sakit kepala, baik pegi check Doktor ya Anum..moga baik2 shj.. selamat berkursus..

    ReplyDelete
  3. Singgah Rabu🌹🌹
    Jumpa foktor tau 👆👆

    ReplyDelete
  4. rasanya macam tak elok amalkan ubat ni berterusan. tapi dah sakit tak tahan nak menanggung la pulak kan. bertabah lah ye. semoga sakit kepala tu akan hilang jua.

    jemput singgah di blog ibu lala ye.

    ReplyDelete
  5. sakit kepala ye anum..take care ye.

    ReplyDelete
  6. KakYa pon selalu sakit kepala sebab darah rendah dan jugak anemia .. mmg kena makan ubat bila dah tak tahan sakit

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih