Kebun kecil kami

, , 12 comments
Assalamualaikum semua
Hari ini nak up gambar2 kebun kecil kami
 Semangat hubby berkebun
 sebelum ni kami tanam belakang dapur
 skrg dah gunakan tanah tepi rumah
 daripada terbiar kami menanam la
 macam2 ada tebu, pisang, serai, mangga, durian
 setiap petang ada kelapangan kami akan bersihkan kawasan tanaman kami
 D24
 Pelbagai jenis pisang 
 alhamdullilah syukur 
hasil kedua daripada pokok belakang dapur

12 comments:

  1. Wowww, siap durian pun ada ni. *thumbs up*

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum anum...seronokkan kalau dah dpt hasil dr tanaman yg kita usaha kn....rasa puas sesangat lebih2 lg kalau dpt bagi jiran2 n saudara mara merasa sama...

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. Tak rugi berbudi pada tanah.. Seronok bila dapat kutip hasil titik peluh kita..

    ReplyDelete
  4. mak saya pun suka betul berkebun boleh gang! hahaha

    ReplyDelete
  5. We used to have small garden or orchard like this in our backyard but after my mom passed away, terus rindu kebun arwah ibu. Petang2 je mesti dia dekat belakang rumah tanam cili lah, pandan lah..

    ReplyDelete
  6. masya Allah..bestnyaaa sis! durian pun hadooo!

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih