Jun 17, 2019

, , , , ,

Jamuan Raya Darters

Assalamualaikum semua
Hari ini nak up gambar2 sekitar majlis sambutan hari raya 
Darters Matrade
Jom layan gambar2 kami
 Antara hidangan yang Anum sediakan Ketupat
 puding caramel
 Kuah kacang
 rendang paru
 laksa utara
laksa siap direbus
Bahan2 ulam laksa
 we are darters Matrade
 smile kami dua orang sahaja bunganya
 yang lain ada main jugak dart tapi kurang aktif
 masih mengekalkan sukan dart
 kerana minat kan
 Anum & Lela
 Bacaan doa
 jemput makan semua
 Rahman mewakili bacaan doa
 alhamdullilah 
 gambar x penuh ada yang turun lambat
 serbu makan time
 apa yang lawak tue
 susun atur makanan
 alhamdullilah syukur dapat menjayakan majlis ukhwah darters
 mee goreng from lela
 hubby dah semakin demok. haha
 selesai semua
hehe korang macam mana mesti banyak jamuan raya kan

Share:

2 comments:

  1. dekat opis nieyl belum lagi start jamuan hari raya...
    masing² naik kerja, selesaikan dulu kerja² yg tertangguh ...
    next week insya'Allah...

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

NUFFNANG