Jun 11, 2019

,

GARLIC BALM (BALSAMO)

Assalamualaikum semua
Hari ini Anum nak perkenalkan satu produk yang sangat bagus serta terbukti berkesan
Sebelum nak balik kampung raya ni Anum dah sediakan Garlic Balm nih selitkan kat handbag senang nak guna kalau diperlukan.Masa dalam perjalanan balik ke kampung halaman hat yang jauh-jauh tu pun mesti korang dah guna dah masa tu,belum sampai kampung lagi tu...
Garlic Balm ini dapat membantu memberi keselesaan pada seisi keluarga terutamanya kalau berubah cuaca. Kalau kita duduk di rumah kita mungkin cuaca panas & balik dikampung sedikit sejuk kan...ni ikut pengalaman Anum balik kampung la sebab Anum mesti nak ada Garlic Balm ni sebab kampung Anum sejuk
.
.
.
Biasanya kalau ada perubahan suhu,sedikit sebanyak akan menjejaskan kesihatan tetapi bukanlah sangat teruk.Tapi bak kata pepatah lebih baik merawat daripada mengubati kannn...so,sebelum ia jadi bertambah buruk baiklah kita cegah
.
.
.
Bagaimana nak cegah guna Garlic Balm???
Mudah je,urut ja kat tempat yang diperlukan untuk kasi hangat,sebelum tidur terutamanya taw dan lihatlah ke"syiok"kan dapat tidur yang lena satgi...🥰
.
.
.
Orang selangor yang berdekatan boleh dapatkan kat agent ni taw...cepat bertindak sebelum stok habis,ni dah nak raya pos dah nak tutup tak sempat nak beli nantri...

BERMINAT?
Tekan link 
#gajahbaring
#gajahbaringarspure
#gajahbaringhq
#arspure
#garlicbalm
#garlicbabybalm
#natural

Share:

0 Comments:

Post a Comment

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

NUFFNANG