May 6, 2019

, , , , ,

Last game Dart before fasting month

Assalamualaikum semua
Selamat berpuasa hari pertama
Semoga kita sentiasa perbanyakkan amalan kita di bulan yang mulia ini
Ok last week Kami sertai Kejohanan Dart KMJ Perak
Anum nak share gambar2 last game sebelum puasa
 alhamdullilah rezeki hubby & partners
 Rezeki kapten team Muda 
 bertambah lagi koleksi medal
 sebelum kejohanan bermula dah terima hadiah saguhati kerana penghantaran team paling ramai menyertai game KMJ 
 Bergambar kenangan
  antara ladies darters yang sertai
ok dah leh rehat sebulan dr dart ya

Share:

18 comments:

  1. Tahniah kak Anum.. Semoga akak dan suami menjadi seorang darter yang berjaya hingga ke peringkat antarabangsa dan mengharumkan nama Malaysia.. =)

    ReplyDelete
  2. i've never played dart haha. nak cuba segan kot hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan sengan kalau ada minat pasti jadi

      Delete
  3. Tahniah. Salam Ramadhan kak Anum :)

    ReplyDelete
  4. hebat la sis..btw cntik lak dart sis tu..custom made eh

    ReplyDelete
  5. congrats anum.. selamat berpuasa :)

    ReplyDelete
  6. Tahniah! Baru tahu ade orang buat pertandingan permainan dart tu hehe

    ReplyDelete
  7. kalo archery, anum minat tak? dia kan macam dart jugak, tapi versi gergasi..hahaha

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

NUFFNANG