Apr 26, 2019

,

Macam2 Ada

Assalamualaikum semua
Selamat pagi jumaat
Pagi ni nak up gambar2 makan 
 skrg malam makan nie x mo nasi
 dapat plak air tebu
 sekali minum habis..
 tidpa kali balik kerja ada je aiskrim
 santai2 otw nak balik kan
 favorite air nie
 roti kentang yang sangat sedap 
 sarapan pagi 
support business kawan2 office
ok happy weekend all
Share:

8 comments:

  1. macam sedap je nampak bagi orang yang tak boleh nak makan makanan tu semua

    ReplyDelete
  2. Kuih yg 2 3 warna tu, pagi ni nieyl makan tadi..huhuhu...
    ala..anum dah slim pun x nak makan nasi malam..nieyl ni otw kawal permakanan...

    ReplyDelete
  3. murah rezeki anum ye..sedap2 lak tu hehe :)

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

NUFFNANG