Feb 20, 2019

Grilled Salmon

Assalamualaikum semua
Saje nak tayang gambar weekend
Last weekend hubby request nak makan salmon
So bergegas ke pasaraya mencari
Akhirnya misi berjaya
 Jom kita mulakan dengan bahan2
 dah ready
 perapkan ikan
 lagi lama perapan lagi sedap
 Anum perap lebih kurang 2 jam
 Alhamdullilah hasilnya
 Salmon grill
 Suka sangat hubby permintaan ditunaikan
ye la kalau nak makan kat luar 1 slide je dah puluh2 kan..
ini beli grill sendiri puas hati
Share:

14 comments:

  1. Sedapnya salmon. Betul tu kt luar beli mahal.

    ReplyDelete
  2. sekali jer pernah buat salmon grill ni, Num.
    hmmm mr.asben tak makan :(
    anak-anak pun skit jer rasa nyer.
    kecewa la aida. dah le beli 4 keping. mahal, kan :( hu hu hu hu...
    tak pernah da buat. aida makan jer kat kedai kalau ada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo kalau x semua yang makan sayang la kan
      sebab ikan mahal

      Delete
  3. kat luar memang mahal.kalau kat tempat akak ni nak makan kat luar pun takde restoran terdekat jual salmon.. Nak masak sendiri pun akak sorang je makan ikan.

    ReplyDelete
  4. Wah, macam sedap je. Tak pandai nak masak salmon. Sekali-sekala makan kat kedai je.

    ReplyDelete
  5. nampak simple. tp mesti sedap ni :)

    ReplyDelete
  6. dulu pernah try buat sendiri, tapi tak berapa jadi dan berbau hanyir...lepas tu tak pernah try buat lagi..hahahah

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Note: Only a member of this blog may post a comment.

NUFFNANG