Syawal Ketiga - ♥TWO SOULS BECOME ONE♥

Jul 4, 2018

Syawal Ketiga

Assalamualaikum semua
selamat pagi, hari ini masih bertugas sebagai urusetia program
so anum minta maaf x sempat nk terjah rumah korang ya..
sebelum memulakan kerja jom start dengan entry  raya ketiga
Raya ketiga masih diteruskan dengan tradisi ke rumah waris2
Bergambar kenangan dengan pakwe seman satu2nya waris belah arwah abah
Layan je la gambar2 kami
Rumah pusaka 
Shot raya
Anum suka tengok rumah lama2 sangat bernilai
Hehe sempat lagi kan..
A.ndak & K.ana pun nak bergambar
Baby airaa
Adiq & Mimi
Alhamdullilah semua dapat berkumpul 
Next kita ke rumah sepupu anum (waris belah arwah abah)
I love nature
Feeling musim bunga
Cantik kan nature
with hubby
Gerbang masuk ke rumah .. nampak x? siap ada kapal terbang
Alhamdullilah syukur masih diberi peluang berkumpul
Next kita ke rumah waris belah mak
Let go
Kenangan raya ketiga 
Ada saja gambar di setiap sudut
Kami keluarga yang besar sekali keluar beraya memang 6-8 biji kereta la jawabnya
Gambar2 kenangan
Pakwe layankan kami ajak bergambar
Ok habis dah syawal ketiga
jom sambung kerja

8 comments:

  1. cantik baju raya kak anum, meriah betul raya :D

    ReplyDelete
  2. Nampak klasik betul rumah tue dan kemeriahan suasana hari raya memang nampak jelas dan nyata.. hihi

    ReplyDelete
  3. Mcm keta baru je tu hihi....plastik pun belum sempat bukak.
    Pandai anum posing ye. Gambar semua cantik . Background pulak klasik

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2018

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2018

♥Happy Moment♥

♥Happy Moment♥
Love u More than u love me

♥Qudut & Anum♥

♥Qudut & Anum♥