Jul 5, 2018

Syawal keempat

Assalamualaikum semua
Selamat pagi khamis
Hari ini nak share gambar2 sekitar raya keempat
 Raya keempat kami ke rumah abg anum yang pertama
 Makan2 family 
 Syoknya time raya jumpa menu nasi campur 
 Kuih raya pun ada
 Layankan gambar kami
 hehe macam2 ya
 Alhamdullilah 
 Wajib bergambar dekat tangga
 cantiknya rumah lama2
 wow siap ada lambang nazi.. haha dulu2 ya
Pintu comel
Malam kami keluar ngeteh with family
Esok dah nak balik KL ... Habis la gambar2 beraya kami di Temerloh, Pahang

8 comments:

  1. wahhhh.. sedap.. :)

    Jemput join segmen ejulz jika sudi :)
    https://ejulz.blogspot.com/2018/07/segmen-tambah-duit-dengan-kerja-partime_1.html

    ReplyDelete
  2. betul2.. yang hidang nasi campur masuk raya ketiga keempat memang osem. lemau dah makan makanan raya hahaha..

    ReplyDelete
  3. sekarang ni kalau jumpa rumah lama gini, memang ootd lah.
    tak byk dah. legend. antik sgt kan. yg buruk tu lah cantik!
    rumah nenek aida pun, dah reput.
    aduhai...

    ReplyDelete
  4. Betullah Num .... Raya Raya kalau dapat jumpa lauk biasa mmg teruja sangat. Mau tidaknya Raya pertama dah tentulah makan ketupat lontong smapai ke mlm hahahaha

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Happy Moment♥

♥Happy Moment♥
Love u More than u love me

♥Qudut & Anum♥

♥Qudut & Anum♥