Jalan2 with hubby - ♥TWO SOULS BECOME ONE♥

Jul 16, 2018

Jalan2 with hubby

Assalamualaikum semua
Pagi in nak share gambar2 kami
 Gambar bersama hubby
 Jom jjcm
 Banyak undangan open house last week
 Raya kan sebulan
 Jom bawak mr red 
 Apa yang dimenungkan
 With Mr Red
 Ada yang dapat dipenuhi ada yang x dapat dipenuhi 
 Jadual penuh setiap weekend
 Sambail2 jalan raya kita postttt la kan
 Nama pun kaki gambar
 Santai at park
 cantik kan hijau 
 Orang beraya kita posing kat taman kan, perangai sangat haha
 Hubby pun dok melayan je
 Baju pun nak hijau kan.
 view yang sangat luas
 Happy moment
 Udah2 bergambar sakan
Teruskan perjalanan  lagi

14 comments:

  1. selamat hari raya sis anum..
    lama tak singgah sini..
    semoga sentiasa sihat hendakNya aamiin

    ReplyDelete
  2. seronok jalan2 berdua, selamat hari raya kak anum..")

    ReplyDelete
  3. seronok la dpt jalan2 cari makan ni. hehe

    ReplyDelete
  4. kadang tak buat apa pun kan...luangkan masa bersama pun da cukup menggembirakan hati kita sampai minggu depan..hahahah

    ReplyDelete
  5. Sakan bergambar.. Best2..

    ReplyDelete
  6. syoknye raya. makan pn syok gak kalau open house. hehe

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2018

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2018

♥Happy Moment♥

♥Happy Moment♥
Love u More than u love me

♥Qudut & Anum♥

♥Qudut & Anum♥