Last entry IFTAR - ♥TWO SOULS BECOME ONE♥

Jun 11, 2018

Last entry IFTAR

Assalamualaikum semua
Selamat Petang
Petang nie nak up semua entry menu2 iftar
 X ingat iftar ke berapa da
 Kobis goreng
 Sambal telur
 Berbuka bersama jiran
 sebelum masing2 pulang ke kampung
 Iftar with IPD Team
 Small family but we are happy together
 Syukur sangat2
 Tepung pelita 
 Original tepung pelita paya jaras,, nampak x perbezaan kan
 Nasi goreng daging
 Dessert from Cik B
 Bermula semalam anum dah start makan kedai je la atau makan apa yang ada
 Mood raya dah datang, fikiran kat kg 
 Tq jiran kasi roti jala
 Sedap cukup rasa dan kuah yang pekat
 Malam lepak mamak
 Iftar KFC
Sedap gak menu baru kfc, nacho nie garing dan penuh dengan rasa cheezy
Selamat berbuka semue


10 comments:

  1. Anak akak sibuk nak beli nachoo KFC ni..
    Nanti nak cuba..

    Selamat berbuka nom 😊

    Selamat hari raya aidil fitri maaf zahir batin dari akak 😍😊💖

    ReplyDelete
  2. Selamat berbuka.
    Nampak lazat2 menunya.

    ReplyDelete
  3. sama la kita, dah tak kuasa nak masak2 dah sekarang ni :D

    ReplyDelete
  4. Menu semua sedap2.. tengok KFC tu tiba2 rasa nak p carik balik kerja ni.. hehehe..

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2018

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2018

♥Happy Moment♥

♥Happy Moment♥
Love u More than u love me

♥Qudut & Anum♥

♥Qudut & Anum♥