Jun 4, 2018

, ,

IFTAR Day 12

Assalamualaikum semua
Selamat pagi
Pagi ni Anum nak kongsi menu Iftar Day 12
 Alhamdullilah anum & hubby masih x jejak kaki ke bazar lagi
terasa penjimatan ..
 Balik dari kampung selalunya mak bekalkan ikan fresh
 Khailan ikan masin
 Ikan Patin gulai tempoyak
Wajib ada sambal penaik selera makan


Share:

20 comments:

  1. Anum ni rajin sungguh la! Bagusnya tak jejak bazar lg...suka anum masak tu semua mesti sedap gila ni, share resepi ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdullilah nanti anum share resepi ya

      Delete
  2. Alhamdulillah...nieyl je yg x jejakkan kaki...
    asben dah banyak kali..

    ReplyDelete
  3. tanpa sedar tertelan air liur..adehhh

    ReplyDelete
  4. Rajin betul akak masak dan nampak semua sedap2 belaka..

    ReplyDelete
  5. tudia meriah jugak masak. betui rajin masak. nnt buat video sket smbil merasa. hehe

    ReplyDelete
  6. same la asal blik kg je dapat ikan patin pastu seafood segar..hahah syok kan

    ReplyDelete
  7. Bestnya menu berbuka sis anum. Sy ni suami kursus pulak bulan puasa. 3mnggu juga la. Nak masak pun tak tahu apa nak masak. Sbb dgn ank je tinggal kan. Mereka bkn makan bersungguh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo ye ke, x pe la anum kena masak sebab nak jimat dan memang suka memasak

      Delete
  8. ulam-ulaman tu yummy.
    wajib ada ekk :)

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

NUFFNANG