May 22, 2018

, ,

IFTAR Day 2

Assalamualaikum semua
Ptg nie nak share Menu IFTAR Anum Day 2
Macam tahun lepas berazam x nak jejak kaki ke bazar
Inshaallah akan masak sendiri
 Buat cekodok pisang
Pisang bekalan dr my mom
 Sambal belacan + petai
 Kobis masak lemak
 Roti John + Kuih seri muka pemberian jiran 
 Ikan goreng garing
Alhamdullilah Menu for IFTAR Day 2
Target macam tahun lepas,  x mo jejak kaki ke bazar. 
Selamat Berbuka semua
#anumkudut
#Day2iftar2018
#Ramadhan2018
Share:

16 comments:

  1. Sedap menu anum. Ena ni rindu nak masak tapi apakan daya belum ada peluang nak masuk dapur. Haha.. ikut suami outstation 2mggu xde dapur kt hostel ni. Suami kata boleh rehat memasak. Ok la tu bukan selalu.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. OK LA TUE BOLEH REHAT MASAK YA, BUKAN SENANG NAK DAPAT CUTI.HEHE

      Delete
  2. ehehe kadang pegi bazaaar banyak yang x sedap dari sedap. sronok nak pegi je ehhee..

    ReplyDelete
  3. uik... sedapnya sambal belacan petai... rajinnya anum masak

    ReplyDelete
  4. sambal belacan petai wow ;)

    boleh cuba resepi nie

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

NUFFNANG