Balik Kampung - ♥TWO SOULS BECOME ONE♥

Apr 10, 2018

Balik Kampung

Assalamualaikum semua
Hari ini nak up gambar semasa Anum di Kampung
 Alhamdullilah dapat berkumpul 
 Arissa sangat cute, seronok balik kampung wan
 Along semakin membesar..hehe
 Favorite all time 
 Balik kampung wajib singgah kedai roti canai power
 Sesi ngeteh
 Family time
 Jalan2 Pekan Sehari
 Wajib terjah kalau dah balik kampung
 Argggggggg geli plak Anum tengok
 Ikan sungai semuanya fresh
 Hasil tangkapan penduduk kampung
 Aaira first time balik kampung wan
Alhamdullilah sangat baik 
Setiap kali balik kampung, saat yang paling x best bila nak balik KL
Terasa sedih tinggalkan my mom.. see u again mom
Oh ya pagi ni Anum kena attend seminar dekat mont kiara (INTAN)
Thank for drop comment

8 comments:

  1. wahh ikan2 segar sedap buat lauk makan dengan nasi panas2 wowww..meletopp

    ReplyDelete
  2. Nieyl x de moment² balik kg ni...
    jeles tgk org yg ade kg ni tauuu..

    ReplyDelete
  3. balik kg, anum. apa yg tak best? kan.
    alamak. bergelut-gelut dlm baldi tu ape? omg!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha belut tue
      kg adalah tmpt yg paling best

      Delete
  4. Balik kampung memang seronok kan anum

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2018

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2018

♥Happy Moment♥

♥Happy Moment♥
Love u More than u love me

♥Qudut & Anum♥

♥Qudut & Anum♥