Kampung Bangau Parit Part 1 - ♥TWO SOULS BECOME ONE♥

Feb 15, 2018

Kampung Bangau Parit Part 1

Assalamualaikum semua
Hari ini nak share gambar2 semasa di Kampung
 Kami amik kesempatan sempena cuti thaipusam & hari wilayah
 Kalau dah sampai kg wajib singgah breakfast makan roti canai lembut
 Kalau dah balik kg x sah kalau x kuar mancing
 Hasilnya ikan haruan dibawak naik
 Kali ini BFF follow balik Kampung
 Wow Adam pun dapat ikan (anak bff)
 Hasil setakat 2 jam mancing, hehe
 Malam kami keluar dinner beramai2
 Keesokkan harinya sambung lagi mancing
 nak bapak haruan pulak kali nie, rezeki namanya
 layan je la kalau dah kaki mancing kan
sebelah petang operasi bersihkan halaman rumah ..
ok to all selamat bercuti raya cina ya
hati2 semasa perjalanan pulang ke kampung atau bercuti
Happy Holiday
Jumpa lagi next week
Take Care All


25 comments:

  1. rajin anum pergi memancing. banyak juga hasilnya tu.

    ReplyDelete
  2. cikyan pon suka memancing...lama dah xpi memancing...aiishhh..

    ayyoo..muka korang sama lah...suka tgk !

    ReplyDelete
  3. wah... enjoynya hanum balik kampung... syok tu memancing....

    ReplyDelete
  4. kite suka jgk mancing ni tp incek hubby x minat..so berkubur jer la hasrat tu..hehehe

    ReplyDelete
  5. aktiviti memancing sentiasa buat ek..
    bagusnya...masak apa ikan tu..
    selamat bercuti anum...

    ReplyDelete
  6. selamat bercuti. ikan tu goreng pun sedap!

    ReplyDelete
  7. Bestnya cuti-cuti Malaysia dgn yg tersayang. Hehe

    ReplyDelete
  8. Wah.. rajinnya memancing.. hobi yg bermanfaat��

    ReplyDelete
  9. seronoknya aktiviti kampung dapat memancing =D

    ReplyDelete
  10. syok oo dapat balik kampung byk aktiviti ada menunggu hahhahaaaa

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2018

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2018

♥Happy Moment♥

♥Happy Moment♥
Love u More than u love me

♥Qudut & Anum♥

♥Qudut & Anum♥