Ayam Bakar Power

By 8:30 AM ,

Assalamualaikum semua
Selamat Pagi
Hari ini korang breakfast apa ya
Cuba share dengan Anum

Mood kelaut hr nie keja bertimbun
Sebelum nak mulakan kerja kita kasi up satu entry
Mana tau dengan komen kawan2 dapat baikpulih mood Anum

Oh ya nak share gambar dinner semalam
 Bakar Ayam 
yang lebih kita masak kicap

korang menu apa semalam?
sekarang musim hujan 
pagi sampai malam kan..
harap2 cepat la berakhir musim hujan
bukan apa risau keadaan dekat kampung
air semakin naik..

dah la x tau nak merepek apa lagi
Jom sambung kerja
Take care all

You Might Also Like

8 comments

  1. menu dinner malam tadi, nasi goreng je.. hihi

    ReplyDelete
  2. sedapnyerrr ayam bakar.. hhihi

    semalam menu roti + telur dadar jer... xde selera nak makan sbb migrain x baik2 dari sabtu lepas.. huhu

    ReplyDelete
  3. semalam buat daging masak lemak cili padi dengan ayam goreng je.

    ReplyDelete
  4. aida da 2 ari lauk ayam, num.
    esok pun lauk ayam juga.
    ari tu beli 2 ekor ayam siap2. malas nak kuar umah dah.
    ikan, sotong, udang = mahal ya Allah!!!

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Blog Archive