Next project Home Sweet Home - ♥TWO SOULS BECOME ONE♥

Oct 26, 2017

Next project Home Sweet Home

Assalamualaikum semua
Ampun bz tahap gaban sangat
hehe, ok hari ini Anum nak share proses melengkapkan rumah kami
 Alhamdullilah last week grill rumah dah siap pasang
 Next project wiring (hall)
 Gambar master bedroom 
 Bilik 1
Inshaallah akan dijalankan by this week
Doakan semua urusan kami dipermudahkan
Inshaallah .. ameen
sory sangat kepada semua Anum x sempat nak singgah blog korang


22 comments:

  1. tahniah anum..smoga d mudahkan dalam sgalah urusan.

    http://byshaz.blogspot.my

    ReplyDelete
  2. besar jugak klu tgk dlm gambar umah baru ni...
    Alhamdulillah..rezeki Allah itu tidak pernah salah alamat...
    semoga rezeki lain juga akan singgah di masa² akan datang..Amin..

    ReplyDelete
  3. wahh. cantik dah. nak siap dah. bestnyaaa.

    ReplyDelete
  4. Tahniah sis... cemburu saya sis ada rumah sendiri...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdullilah inshaallah ada rezeki nanti

      Delete
  5. Allhamdulillah... lps ni bz menghias la... hehe

    ReplyDelete
  6. wow. umah baru. best kan nak melangkah masok umah baru :)

    ReplyDelete
  7. Wah seronoknya bila masuk rumah baru ni. macma macam nak buat kan

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2018

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2018

♥Happy Moment♥

♥Happy Moment♥
Love u More than u love me

♥Qudut & Anum♥

♥Qudut & Anum♥