Cerita Kami #Love - ♥TWO SOULS BECOME ONE♥

Oct 19, 2017

Cerita Kami #Love

Assalamualaikum semua
Selamat Pagi
Bestnya semalam cuti ya
Korang ke mana?
Anum bz mengemas rumah
Sebab apa mengemas nanti anum story ok
 Breakfast
 Macam biasa subuh @ office
 Laluan pulang ke rumah from office
 Study for report
 Muka lepas geram nie
 Ayam kukus favourite
 Cuaca x menentu pekena ABC
 Artexpomalaysia 2017
 Last week event
 Sangat kreatif kan
 Suka hasil art
 Ceramah kesihatan @ Office
Cerita lucu...nak pam tyre sekali dengan confident turun pam angin, tunggu lama last2 tgk rupanya pam rosak.. terang2 wyre dah tercabut.. aiyo

12 comments:

  1. wah..template baru ye... semalam pi bawak anak-anak jalan je...

    ReplyDelete
  2. lukisan jendela tu cantik sangat :D

    ReplyDelete
  3. Hahahahaha... saya pun pernah sis.. confident nak pam, lepas turun semua tak perasan ada tulis rosak.. huhu

    ReplyDelete
  4. semalam nak komen kat sini..line tak lancar..Wah! makan2 sila2..hummm!!! sedapnya tu

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2018

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2018

♥Happy Moment♥

♥Happy Moment♥
Love u More than u love me

♥Qudut & Anum♥

♥Qudut & Anum♥