Campaigns

Sep 11, 2017

Hari Raya Haji 2017 Part 4

Assalamualaikum semua
Selamat Petang
Petang ini masih lagi bersiaran mengenai Raya Haji
 Keesokkan hari kami jalan2 mall je
 Selalu raya haji kami x de buat apa2
 Selain berkumpul bersama keluarga
 Favorite
 Lepak santai2
 Kakak Ica dapat tudung baru
 Cute kan Ica pakai
 Dah pandai ajak bergambar
 Boleh geng ngan mama n papa
 Dengan papa dia lagi la melekat je la
 x peduli dah ibu n abah dia
 Ala manja bebenor
 Comel kan 
 Meh mama selit nk bergambar gak :)
 Peace
 Ini la rutin bila balik kampung 
 Jalan2 pusing bandar
 Kreatif kan 
Selamat Hari Merdeka 
Kata kakak Ica... Ica x lama lagi nak dapat adik..
so kami bahasakan dia kakak

8 comments:

  1. Wahh, meriahnya... Best kan bila berkumpul ramai-ramai.. Dan tahniah diucapkan kerana akak menjadi salah sorang top commentor dalam jurnal saya..

    http://starlavenderluna.blogspot.my/2017/09/top-commentor-ogos-september-2017.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih
      memnag kalau berkumpul dengan family sangat seronok

      Delete
  2. comelnya ica... sama kiut ngan anum... :) best bila dpt bersama cam tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdullilah tumpang kasih anak adik hehe

      Delete
  3. Happy Family... suka sangat tengok semua gembira...

    ReplyDelete
  4. Ohh Ica nak dapat adik dah.....
    Tealive tu anak pun suka Num..

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Google+ Badge

Member of

Member of