Hari Raya Haji 2017 Part 1 - ♥TWO SOULS BECOME ONE♥

Sep 7, 2017

Hari Raya Haji 2017 Part 1

Assalamualaikum semua
Korang dah lunch?
Petang nie nak up entry yang tertunggak
 Cuti raya haji yang lepas Anum pulang ke kampung pada hari Rabu, Amik cuti sehari awal
 Smapai2 kampung makanan dah terhidang
 Alhamdullilah 
 Along & Uda
 Malam keluar lepak ngeteh
 Also bring my mom
 Angah & Me
 Buat pertama kali tengok sambutan merdeka di kampung sendiri
 Tiap tahun di KL
 Kali ini di Temerloh
 Perarakan bermula
 Kami kan suka bergambar
 Anak2 bomba
 Banyak jugak kontijen yang menyertai
 Paling smart kenderaan  
 Suasana seawal jam 8.00 am
 Kenderaan berarak masuk ke perkarangan padang
 Kereta kebal pun ada
 Semangat kakak ipar join perbarisan
 Sempat hubby selfie
 Team Rela
 Habis perarakan kami turun ke padang utk bergambar
 Masa ini la korang berpeluang mencuba kenderaan yang dipamirkan
 Tinggi giler motor polis ni
 Kereta kebal
 Sempat lagi kan 
 Kenangan 
 Wajib la gambar kami berdua
 Smile always
 layan je la gambar2 kami ya
 Sebelum balik welfie ngan akak ipar
 Semangat nak menang nie 
 Habis layan perbarisan kami pekena Nasi Lemak
 Pilihan Anum sotong
Teh o panas.. ok jom balik rumah

12 comments:

  1. Senyum je sis ni, rahsia awet muda ya... nice aktiviti bersama keluarga..

    ReplyDelete
  2. syoknya bila dapat balik kampung..kalau boleh nak lama sikit cuti...hehehe

    ReplyDelete
  3. wah! saat2 bahagia bersama keluarga tercinta.

    ReplyDelete
  4. Tak pernah tgk perarakan live Num....tgk TV je

    ReplyDelete
  5. seronok nyer anum :-D
    thn ni memang x dpt nak gi. sebab da balik kg. nak raya the next day.
    da pernah gi skali tau. best oii! terbaik.
    anak2 suka sgt sgt...

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2018

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2018

♥Happy Moment♥

♥Happy Moment♥
Love u More than u love me

♥Qudut & Anum♥

♥Qudut & Anum♥