Campaigns

Aug 3, 2017

# SPONTANEOUS

SPONTANEOUS THURSDAY #133

Assalamualaikum semua
Perkhidmatan Transit Aliran Massa (MRT) fasa dua iaitu laluan stesen Semantan ke stesen Kajang telah beroperasi dan lebih ramai penumpang gembira dengan tambang yang dikenakan separuh harga selama sebulan bagi laluan tersebut. Namun beberapa kerosakan kecil berlaku dek kerana sikap tidak bertanggungjawab segelintir penumpang.

Semalam, patung yang menjadi watak utama dalam filem seram Annabelle berada di sekitar MRT! Datang dari mana pulak? Gambar tersebut telah dimuat naik di Facebook Rapid KL dan mendapat pelbagai reaksi daripada netizen.

Menghantui penumpang

 Kepada pelanggan yang dihargai, baru-baru ini kami menerima kunjungan mengejut dari Annabelle. Jaga tingkah laku anda semasa berada di dalam tren kami atau dia akan menghantui anda selama-lamanya

Dua gambar patung tersebut telah dimuat naik dengan kapsyen yang agak seram. Ini mungkin cara Rapid KL untuk memberi kesedaran kepada pengguna MRT lebih menghargai pengangkutan awam tersebut.

Tak kurang juga ada yang mengatakan ini adalah gimik bagi filem patung tersebut yang akan ditayangkan tak lama lagi. Betul ke?
Rajin admin melayan sekarang
Bagaimanapun, terdapat juga netizen yang faham dengan mesej yang ingin disampaikan oleh admin Rapid KL. Mesej ini adalah untuk memberi kesedaran kepada pengguna.

28 comments:

  1. Kalau dia datang menjengah betul2.... huhu

    ReplyDelete
  2. Hahaha...tak tahu nak komen apa...sampai macam tu sekali...hihi

    ReplyDelete
  3. wahh, seremmmmmm je tengok.. ahha

    ReplyDelete
  4. dari segmen Senarai URL Blog #31
    https://marblemomo.blogspot.com/
    singgah sini

    ReplyDelete
  5. Org Rapid punya kerjalah tu ek hihi....menarik jugak caranya tu

    ReplyDelete
  6. adooooiyai luruh jantung cenggini laaa admin pun hahaha..

    ReplyDelete
  7. mau menggigil kalau nampak annabelle masa naik MRT waktu malam

    ReplyDelete
  8. kalau kita memang seram dah ni.. huhu

    ReplyDelete
  9. Walaupun seram tapi comel la Annabelle nie..

    ReplyDelete
  10. baca sambil gelak-gelak..pandai admin buat lawak
    JanjiKita

    ReplyDelete
  11. Saya baca sambil gelak2. Admin kelakar la

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/