Campaigns

Jul 11, 2017

# Cooking # Sharing

Udang Galah

Assalamualaikum semua
Selamat petang
Korang dah lunch?
Ok nak share masakan smlm ya
 Udang galah masak sambal
 Udang galah goreng garing
 Meletop2 dalam kuali
 Makan bersama nasi putih panas2
 Breakfast pagi tadi
Roti goyang.. hehe


14 comments:

  1. salam..
    yaya singgh sini tgok makanan..hehe
    dap nyer ^_^

    ReplyDelete
  2. ok roti goyang tu boleh bikik gua bergoyang jugak :D

    ReplyDelete
  3. yuhuu... sedapnya udang galah tu... siap da roti goyang lg

    ReplyDelete
  4. Aduh Num.... terliur tengok udang galah sambal tu...mancing ek?

    ReplyDelete
  5. hadoi. aida ni minat makan udang tahap maksima tau, anum.
    malangnya, elergi! sedih :(
    meamng tak boleh makan udang. makan sekor pun kegatalan tu dah muncul tau.
    gerrrrrrram nyer...

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Anum Was Here

Salam Aidilfitri

Salam Aidilfitri
Tangan dihulur maaf dipinta, Erat hubungan sesama kita, Semoga gembira di hari yang mulia ini, Salah dan silap harap dimaafkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin.

Qudut & Anum

Qudut & Anum

♥Google+ Followers ♥

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/