Campaigns

Jul 6, 2017

Syawal 2017 Part 5

Assalamualaikum semua
Selamat pagi
Hari ini sambung lagi entry semalam ya
 Pagi ni kami jalan2 di pasar pagi chenor, sambil2 cari barang dapur
Kalau korang terror teka air apa
 Gambar ngeteh lepas jalan2
 Layaaaaaaaaaaaaaaan
 Menu raya kami, masak pepagi lagi tau
 Kena masak bff nak datang
 Anak saudara dah nak sama besar
 Family A.Ndak
 With my mom
 Kami bersiap nak beraya
 Melawat sepupu dapat baby kembar
 All ladies
 Sepasang tau, happynya
Jemput makan
 Rush balik rumah BFF dah sampai
 K.Yan & Family
 Diserbu plak family marina
 Pos wajib kalau sesiapa datang rumah Anum
 Macam2 gelagat 
 Macam2 kenangan 
semua ceria je
 Anak dara berposing
 hahaha padahal mak2 dara
 Marina, K.Yan & Me
Dah macam adik beradik kami nie
Malam ngeteh ngan family
Balik ngeteh malam berinai plak..
nak tau kenapa berinai nanti ptg anum sambung ya

16 comments:

  1. Air tue macam air teh berkaramel aje, hihi betul ke tak tue tak tahu la.. Ketupat daun palas my favourite... nom..nom.. Saya pun mmg suka berinai.. =)sep sekali..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan best kan selalu pakai inai.. nie la air teh tarik versi chenor (pahang)
      ketupat palas wajib ada

      Delete
  2. wahhh, rayanye meriah sangat! sampai part 5 dah uii

    ReplyDelete
  3. Kenapa muka anak sedara Anum tu?
    Sedapnya lepat pulut tu Num

    ReplyDelete
  4. wah.. jeles tengopk suasana macam meriah dan happy je raya anum

    ReplyDelete
  5. air kopi susu kah tu?

    meriah nyer... pastu berinai. best la ada majlis kawin abang anum.

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Tags

allaboutdart (21) Anniversary (28) Arissa Zahra (10) Blogger (7) Bloglist (8) Bloglist #1 AnumKhairil (2) Dart (22) darters (20) Holiday (172) Honeymoon (18) Instagram (13) My Family (112) Reviews (4) Sharing (438) SPONTANEOUS (136) Travel (101) Wedding (56) Weekend (30) Wordless (165) XPDC (9)