Campaigns

Jul 5, 2017

Syawal 2017 Part 4

Assalamualaikum semua
Selamat Petang
Ok sambung lagi entry raya ya
 Suasana pagi di kg
 Nyaman sangat2
 Breakfast today
 Antara menu masakan my mom
Kita makan lu
 Selesai makan bersiap nak beraya lagi
 Pos wajib dekat rumah every year
 Alhamdullilah
 Kali ini kami memilih warna biru
 Hehehe
 Love 
 Semua dah ready
Jom beraya
 Rumah pertama kami terjah iaitu rumah mak saudara
 Alhamdullilah makwe masih sihat
 Pakwe senyum bersama family my brother
 Sempat lagi snap gambar K.mon
 Bersama otai
 Kemeriahan beraya
 Me & Zai
 senyum semua
 Tabik spring
 Otai masih berbisa
 Family Cu
 Seterusnya terjah rumah jiran
 Masih mengekalkan rumah lama
 Cantik kan 
 Rare nie
 Cu & family
 seterusnya ke rumah pakcik
 Jom beraya kita
 Raya kan sebulan
Bergambar kenangan rumah pusaka arwah atok
 Malam terjah rumah bff (Nik)
 Every year wajib terjah rumah dia
 Kemeriahan suasana
 Senyum je la ek
 Habis beraya keluar ngeteh
Tamat utk hari ini.. hehe
Ok jom sambung kerja

Share:

14 comments:

  1. Selamat Hari Raya Anum sekeluarga...

    ReplyDelete
  2. meriah nya =D salam aidilfitri sis =D bru bksempatan tgk blog & bw ari ni. sakan mood holiday raya tu smpai blog pun dah lupa xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe is ok terima kasih sudi singgah tau
      selamat hari raya

      Delete
  3. Wah..wah..wah.. nie betul-betul dinamakan raya.. Nampak sedap aje makanan yang dihidangkan kat gambar mula2 tue.. =)

    ReplyDelete
  4. Kalau tak Raya tak tentu pergi rumah mak sedara kan Num... Bekfest nasi senang, tak delah lapo nanti beraya kat rumah orang hihi...Seronoklah tengok gambar Anum. Rajin Anum snap

    ReplyDelete
  5. anum & asben are very the sporting.
    it is fun tgk both of u bergambo gitu.
    terbaik.
    mr.asben aida tak kan nak bergambo sgt gitu. control :(

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels