Campaigns

Jul 4, 2017

# Hari Raya 2017 # Mil Family

Syawal 2017 Part 1

Assalamualaikum semua
Selamat Pagi
Hari ini Anum baru masuk kerja
Syoknya cuti panjang
Ok bermula hari ini nak up entry syawal ya
Ok utk tahun nie permulaan raya seperti tahun2 lepas
Beraya di rumah Mertua (Kuala Selangor)  
 Selesai mengemas malam raya
 Hasil rebusan ketupat
 Ada jantan & betina hehe
 Menu wajib rumah mertua Rendang Kerang
 Kuah kacang 
 Berbuka terakhir dengan menu raya
 Selesai letak kuih raya dalam balang
 Bermaafan sebelum solat hari raya
 Ampunkan kita ya
 Bergambar plak
 Alhamdullilah 
 Tema raya pertama kami warna purple
 Smile when happy time :)
 3 beradik
 Tahun nie hanya kami sahaja, abg n adik hubby beraya umah mertua
 Alhamdullilah 
 Happy Moment
 Sakan bergambar raya
 Kiss ur mom 
 All ladies
 Ada je idea hubby 
 Senyum je la ek
 Petang adik hubby sampai
Baby nie baru berusia 3 bulan.. 
 Nape nangis nie
 Penat beraya
 Macam biasa ptg akan balik kg sawah sempadan umah nenek
 Pemandangan sekitar kg
 Tiap tahun wjaib singgah umah Anas (officemate) sebab sebelah kg nenek
 Balik2 rumah perut meragam, mana taknya semua disumbat..hehe
Ok nanti petang sambung lagi entry raya ya
Sambung kerja

18 comments:

  1. happening raya
    Selamat Hari Raya

    ReplyDelete
  2. wah..meriahnya..tak pernah makan lagi rendang kerang :)

    ReplyDelete
  3. almaka terliur rendang kerang la pulak !

    ReplyDelete
  4. kat tempat akak ramai tak pandai anyam ketupat nasi tu... lum jumpa lg sejak raya ni ketupat nasi 4 segi.... soknya raya anum...

    ReplyDelete
    Replies
    1. la ye ke, tmpt anum wajib anyam sendiri

      Delete
  5. Cantiknya warna purple baju Anum tu... soft je nampak...

    ReplyDelete
  6. Samalah kita tema pepel Num tahun ni....
    Cantiknya langsir Num....

    ReplyDelete
  7. Terliur pulak tengok rendang kerang tu. Pulak tu besar besar kerang dia....

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang tempah khas nie fresh dr nelayan

      Delete
  8. cantiknya rumah..berseri-seri..pasangan dua sejoli ni lagilah
    JanjiKita

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Anum Was Here

Salam Aidilfitri

Salam Aidilfitri
Tangan dihulur maaf dipinta, Erat hubungan sesama kita, Semoga gembira di hari yang mulia ini, Salah dan silap harap dimaafkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin.

Qudut & Anum

Qudut & Anum

♥Google+ Followers ♥

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/