Campaigns

Jul 27, 2017

# SPONTANEOUS

SPONTANEOUS THURSDAY #132

Assalamualaikum semua
Image result for nak menipu tayar pancit
Kadang-kadang apabila ada perkara yang tak dapat dielakkan, pekerja terpaksa mengambil cuti kecemasan di saat akhir. Tayar motor pancit, kunci motor hilang dan macam-macam lagi lah. Jika dapat bos yang memahami memang untung, tetapi jika dapat bos yang tegas berdebar juga.

Walau apa pun alasannya, korang janganlah sesekali menipu seperti yang diceritakan ini. Tak pasal-pasal dapat cuti panjang terus. Adui!

Lambat sikit tayar motor pecah
Image result for nak menipu tayar pancit
Image result for tayar pancit motor
Kantoi! Gambar google
Image result for shafiw nasaruddin komen isu pancit tayar
Alamak! Sekali kantoi pulak gambar google, mungkin dia ada masalah yang tak dapat dielakkan dan tak sengaja menipu. Apa-apa pun korang jangan buat macam ni tau.

21 comments:

  1. Alamak tak dpt tgk gambarnya pulak =(
    Kalau yer pun nak menipu jangan sampai terkantoi pulak...haha

    ReplyDelete
  2. a ah laaa CT pun tak dapat tengok gambarnya..

    ReplyDelete
  3. hahahaha.. orang macam nie pun ade ke..

    ReplyDelete
  4. Hihi, nak tipu pun agak2la... Adoii

    ReplyDelete
  5. sadis betul cite nii..huhuhu..malu jee

    ReplyDelete
  6. Dapat pulak bos rajin nak google. Memang kantoi lah. Moral of the story, jangan menipu 😄

    ReplyDelete
  7. Hahaaa ada terbaca kisah ni. Kawap up dlam ws.
    tak tahu nak gelak ke tumpang simpati. Tak memasal kantoi. Malu kat semua :)

    Singgah dari segmen kak mia
    https://denaikehidupann.blogspot.my/

    ReplyDelete
  8. Tp kes motor pancit mmg biasa masa kerja dulu dulu. Cuma tengok keslah mungkin ada yg menipu ada yg betul betul pancit.

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/