Jun 2, 2017

Ramadhan Ke-6

Assalamualaikum semua
Selamat Petang
Cepatnya masa berlalu dah masuk seminggu kita berpuasa kan
Ok nk share Iftar Semalam
 Masih bertahan tidak ke bazar
 Alhamdullilah menjadi Kek Pisang Gebu
Pagi nak pergi kerja hujan lebat , rasa nak tarik selimut je.. hehe
Ok Selamat berbuka semua

Share:

18 comments:

  1. hujan pagi sedap tidur kan hehehe.. tapi keje tetap keje...

    ReplyDelete
  2. Anuuummm...cantiknyaaa kek. Memanggil2 jer nampaknya...hehe

    ReplyDelete
  3. Wow ... gebu gebas kek pisang tu ...:)

    ReplyDelete
  4. Dah 2 malam berbuka dengan Tom Yam je

    ReplyDelete
  5. gebu betul kek tu...

    psssttt... terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #30.

    Blog ini tersenarai di http://www.mialiana.com/2017/05/senarai-url-blog-30.html

    Keputusan pemenang akan diumumkan pada hari ini. Gud luck.

    - Mia Liana

    ReplyDelete
  6. Rajin anum buat kek pisang. elok gebu je.confirm sedap!

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Flickr Gallery

✿YANG RAJIN KOMEN✿

Find us on facebook

Popular Posts

Salam Aidilfitri

Salam Aidilfitri
Tangan dihulur maaf dipinta, Erat hubungan sesama kita, Semoga gembira di hari yang mulia ini, Salah dan silap harap dimaafkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin.

Qudut & Anum

Qudut & Anum