Campaigns

May 16, 2017

Harumanis in the house

Assalamualaikum semua
Apa yang dinanti-nanti telah tiba
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
 Every Year memang x pernah miss utk order
 Semalam dah sampai
 Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Memang sedap, isi tebal dan padu


Share:

22 comments:

  1. serius tak pernah dapat rasa lagi harumanis nie..

    ReplyDelete
  2. Alahai tengok gambar je pun dah sedap

    ReplyDelete
  3. belum pernah rasa sbb tak tau nak cari katne kat kl ni

    ReplyDelete
  4. aduhai.....
    sedapnyaaaaa....tergugat iman..

    ReplyDelete
  5. Aww, suka betul mangga. My parents and ipar brought some mangoes for us but more smaller than these. But manisnya tu, ya Allah... hampir macam harum manis.

    ReplyDelete
  6. Ohh beli online ye Num. Berapa sekotak tu Num

    ReplyDelete
  7. Eh, harum manis boleh beli online ke? hehehe.. baru tahu.. Cik Mimie dok Johor so, mmg belum pnah rasa harum manis ni.. sedapnye tgk... :)

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels