Campaigns

May 3, 2017

# FaceApp # Sharing

FaceApp

Assalamualaukum semua
Rasanya semua dah tau kan sekarang
tengah viral FaceApp
Anum x mahu ketinggalan so cuba gak
hehe
nak tengok hasilnya
 Satu hari x berhenti gelak
Hahaha, yg paling win muka hubby versi perempuan, comel x? haha
so apa tunggu lagi 
korang cuba la

Oh ya esok anum akan bercuti sehingga ahad ya..
Jumpa korang Isnin next week

20 comments:

  1. hahaha.. comel je.. tu laa benda nie tengah viral.. tapi e'in tak cube lagi..

    ReplyDelete
  2. hahahahaha...aduh..kelakor..kita x try lagi...

    ReplyDelete
  3. ramai dok share...ada je kan untuk hiburkan hati
    JanjiKita

    ReplyDelete
  4. hahah wah sebijik perempuan dah.. salam kenal sis, done follow sini
    mellyacrayola.blogspot.my

    ReplyDelete
  5. Skrg nie memang dah jadi viral dah kan apps nie, saya pun nak buat jugak tapi takde kesempatan.. Saling tak tumpah wajah akak dengan hubby akak, macam adik beradik pulak, hihi dan Tahniah sebab nama akak tersenarai dalam carta special bloglist saya..

    http://starlavenderluna.blogspot.my/2017/05/top-commentor-april-mei-2017.html

    ReplyDelete
  6. ha ha ha ha... aida x buat ni, anum.
    malas. memang ramai member up kat fb. kelakar.

    ReplyDelete
  7. apps yang ramai kecam..ntah hape-hape ntah

    ReplyDelete
  8. dua2 mcm budak skola ju tgk haha =D comel

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Anum Was Here

Salam Aidilfitri

Salam Aidilfitri
Tangan dihulur maaf dipinta, Erat hubungan sesama kita, Semoga gembira di hari yang mulia ini, Salah dan silap harap dimaafkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin.

Qudut & Anum

Qudut & Anum

♥Google+ Followers ♥

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/