Campaigns

May 17, 2017

# 3thAnniversary # Anniversary

3th Anniversary

Hari demi hari telah kita lewati, 
suka duka selalu bersama. kadang gembira, kadang juga sedih. 
ya, itulah yang namanya suatu hubungan cinta. 
Kalau selalu suka pasti x best. selalu duka pun juga x best. 
tidak terasa semua itu berlalu sudah tiga tahun. Kan, 
memang masih usia muda hubungan kita. 
Namun segala macam keadaan telah membuat kita menjadi berpikir dewasa. 
I LOVE YOU Hubby Forever n wish u Happy Anniversary & Happy  Birthday. 
Same date too..
Semoga Panjang Umur dan semoga selalu bahagia untukmu dan untuk keluarga kita, aku tak pernah berhenti untuk setia,  ku harap engkaupun berjanji setia hingga maut menjemput, Semoga Allah Selalu melimpahkan segala rahmatnya Untuk Kita Semua, Selamat Ulang Tahun Rajaku. Happy Birthday sayangku💑💝💝

#anumqudut 
#3thanniversary 
#bdayhubby 
#happy 

16 comments:

  1. epi anniversary anum n husband...semoga bahagia till jannah...

    ReplyDelete
  2. happy anniversary yg ke3 akak dan hubby.. semoga terus dan terus bahagia Insyaallah!

    suka tgk wedding photo ni.. akak look soooo slim

    ReplyDelete
  3. Happy Anniversary Anum dan suami moga kekal bahagia hingga ke jannah.
    Rasa mcm baru rupanya dah 3 tahun...cepatnya masa berlalu

    ReplyDelete
  4. tahniah2... moga cinta hingga jannah. :)

    ReplyDelete
  5. Selamat hari ulangtahun perkahwinan kepada kak Anum dan suami.. Semoga perkahwinan kalian akan dirahmati dan kekal hingga ke Jannah.. Dan tak lupa jugak selamat hari lahir untuk suami akak.. =) Semoga akak dan suami dimurahkan rezeki dandikurniakan kesihatan yang baik...

    ReplyDelete
  6. selamat ulangtahun anum dan suami

    ReplyDelete
  7. Happy Anniversary Kak Anum dan suami.. Semoga berkekalan dan bahagia hingga ke Jannah Allah :) Selamat harijadi juga :D

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah,, thniah sis ! smoga sis dan suami sntiasa dlm lindungan Allah swt dan dimurahkn rezeki slalu.. amin ya rabb =)

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Anum Was Here

Salam Aidilfitri

Salam Aidilfitri
Tangan dihulur maaf dipinta, Erat hubungan sesama kita, Semoga gembira di hari yang mulia ini, Salah dan silap harap dimaafkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin.

Qudut & Anum

Qudut & Anum

♥Google+ Followers ♥

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/