Campaigns

Mar 30, 2017

Mood Holiday Part 2

Assalamualaikum semua
Korang dah lunch?
Ok petang nie nak habiskan gambar2 TPG
 Selepas sarapan kami pusing2 kampung jap
 Kawasan ini merupakan kawasan perkampungan nelayan pantai. Berhampiran dengan muara Sungai Klang dan Selat Melaka. 
 Oleh itu, sebuah jeti nelayan telah dibina di sini bagi memudahkan bot-bot nelayan pantai singgah, berlabuh dan menurunkan tangkapan ikan yang turun.
 Masa kami sampai air belum pasang
  Kebanyakan mereka menggunakan jaring biasa yang direntang di tengah laut utk tangkapan ikan
 Semua Bot2 nelayan yang ada
Keadaan dimana waktu air surut.. Ok habis pusing2 kami meneruskan perjalanan kami. Seterusnya iaitu apa lagi kalau bukan memancing.
Mana lagi tempat fav kami la ke Kolam Mancing Jugra
Nampak x hasilnya baru campak dah naik 
Alhamdullilah bertambah2

Talapia pun ada 
x sabar nak masak 3 rasa nie
Penutupnya dapat Ikan Kerapo
Beratnya 4 Kilo, best layan nak tarik ikan nie
Ok setakat ini dulu Anum bersiaran ya
Share:

10 comments:

  1. ooo nirupa ikan kerapu tu...tak penah tau pon..makan pon sekali je..hahahha

    ReplyDelete
  2. besar nya !!! masak 3 rasa atau masak steam, sedap juga ni ! lagi2 kalo fresh mcm ni !!! suka tgk tau sis luang masa dgn hby buat aktiviti bsama2 mcm ni =D

    ReplyDelete
  3. Berbaloi baloi memancing dapat banyak ikan ye Num

    ReplyDelete
  4. cntiknyaaa tmpat ni.. btw busyra mmg minat memancing. eheh

    ReplyDelete
  5. Best nya memancing. Besar nya dapat ikan kerapu!

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels