Dec 13, 2016

Family Event

Assalamualaikum semua
Last week selamat dah adik bongsu Anum melangsungkan majlis Ijab Kabul
serta majlis persandingan beliau, macam x percaya je adik dah kawin.. hehe
Meh Anum share gambar2 ya
 Kami semua berkumpul di Homestay Bandar Teknologi Kajang
 Comel x cucu tok ma
 Get ready nak hantar rombongan nikah
 wajib la kalau dha berkumpul reramai kan
 Hentian pertama di Masjid tempat berkumpul
 Alhamdullilah dengan seklai lafaz adik Anum dah jadi suami
 Selesai sudah Ijab kabul 
 Sesi pembatalan air wuduk
 Esoknya kami ke majlis persandingan plak, antara hantaran
 sama jugak stop dekat masjid
 gelagat masing2 bila dha berjumpa kan
 apa la yang dimenungkan 
 Happy Mood
 Family photo
Tahniah adik , Selamat menempuh hidup baru, 
semoga jadi keluarga yang saqinah, mawaddah, warrohmah, mendapatkan keturunan yang sholeh serta sholeha, diberikan rezeki yang berkah dan melimpah, serta selalu didalam lindungan serta kasih sayang Allah swt

Share:

15 comments:

  1. Alhamdulillah.. Bertambah dah ahli keluarga...

    ReplyDelete
  2. alhmdulilah... wahh comelnya akak pakai tudung.. sukenya tgk degn senyuman manis :P

    ReplyDelete
  3. musim org kahwin bulan nie kan...
    nieyl pun berderet majlis jemputan.. :)
    tahniah!!

    ReplyDelete
  4. tahniah... bertambah ahli keluarga bertambahlah meriahnyer... syiok kenduri2ni.. penat tapi seronok berkumpul...

    ReplyDelete
  5. Tahniah Num.... seronok kalau belah kita lelaki ni, tak berapa nak penat, penat makan je hihi...

    ReplyDelete
  6. cantiknya anum bertudung. Tahniah untuk adik anum dan isteri.

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

✿YANG RAJIN KOMEN✿

Lazada

Popular Posts

STATISTICS