Nov 22, 2016

Last Weekend :)

Assalamualaikum semua
Selamat Pagi, dah makan ke?
Hari ini Anum ada perhimpunan bulanan
After that ada taklimat Bomba plak..
Bz day this week.. ok pagi nie nak share gambar2 xtvt weekend kami
Bila cuaca panas ini la jadinya
Muka senyum sebab dapat lesen nak botak
tadaaaaaaaaa.. Anum x kisah je... :)
Sempat welfie , haha suka benar hubby dapat botak
Sabtu lepas kami ke jerantut ada hal
Sempat la singgah martabak feri
Kalau sampai sini wajib la singgah kan.. 
Makan sampai pengsan katanya..
Ok Happy working all

Share:

24 comments:

  1. Martabak feri..? Macam sedap jea.. apa isinya kak Anum..?

    ReplyDelete
  2. Hubby Anum botak kan kepala ye.. :)

    ReplyDelete
  3. eihh kat sini pun ada taklimat bomba, sejak kebakaran kat johor tu semua premis ada abg bomba..

    ReplyDelete
  4. laaa.. nape botak plak tu asben akak?

    sedap tak murtabak feri tu kak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap giler puas nk habiskan, bleh makan beramai
      haha botak senang katanya

      Delete
  5. amboi...botak terus ya....
    happy working anum...

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum anum. Sihat ke? Heee lama tak singgah sini. Botak2 terus segar kepala kan. Hehe tak pernah tengok suami sendiri botak kepala. Anak2 time baby je la dapat botak. Hahahaha

    ReplyDelete
  7. Banyaknya murtabak tu.. pos sini sikit

    ReplyDelete
  8. Botak licin sungguh tu Num.....
    Geramnya tengok murtabak Ferry tu...mcm sedaplah....padat

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahha licin hbs.. haha
      sedap tau martabak feri nie

      Delete
  9. memang rasa ringan dah botak tapi tak panas ke tu kalau dok bawah matahari.
    Eh eh murtabak tu macam sedap je. tak kedekut bahan nampaknya

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

✿YANG RAJIN KOMEN✿

Lazada

Popular Posts

STATISTICS