Campaigns

Sep 28, 2016

# Matrade # Thistle™ Port Dickson Hotel

Thistle™ Port Dickson Hotel Part 2

Assalamualaikum semua
Selamat pagi semua
Hari ini nak smabung entry semalam..
Semalam Anum MC x berapa sihat
Signage Hotel
View from my room
Disini la kami berkampung selama 3hr 2 mlm
Yang azabnya kena naik turun tangga utk ke ballroom
Jauh datang nie , kami bawak dr office tau
Level 5 lift 
Walk from here to ballroom
Meja Urusetia
Tea break
waiting
Ada muffin 
Sosej roll pun ada
cuba teka gambar apa? hehe
Lunch area
Breakfast pagi

Lunch menu
korang pilih je la nak makan apa
Teh break @ 4.30pm
Dekat PD pun ada tau bukan hanya di sabah
Ok dah nak sambung keja 
bz giler nie

8 comments:

  1. Syafakillah ya ukhti.. Dah lama saya tak gie PD, padahal rumah dekat jea dengan PD tue, tapi masa tak mengizinkan.. =)

    ReplyDelete
  2. cantiknya view nya Anum..makanan pun sedap2 kan...

    ReplyDelete
  3. kuih yg last tu bukan samilin ke yang bawak dari sabah... dia suruh pihak hotel sediakan makan ramai2. rasanye laaa

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/