Sep 28, 2016

Thistle™ Port Dickson Hotel Part 2

Assalamualaikum semua
Selamat pagi semua
Hari ini nak smabung entry semalam..
Semalam Anum MC x berapa sihat
Signage Hotel
View from my room
Disini la kami berkampung selama 3hr 2 mlm
Yang azabnya kena naik turun tangga utk ke ballroom
Jauh datang nie , kami bawak dr office tau
Level 5 lift 
Walk from here to ballroom
Meja Urusetia
Tea break
waiting
Ada muffin 
Sosej roll pun ada
cuba teka gambar apa? hehe
Lunch area
Breakfast pagi

Lunch menu
korang pilih je la nak makan apa
Teh break @ 4.30pm
Dekat PD pun ada tau bukan hanya di sabah
Ok dah nak sambung keja 
bz giler nie

Share:

8 comments:

  1. Syafakillah ya ukhti.. Dah lama saya tak gie PD, padahal rumah dekat jea dengan PD tue, tapi masa tak mengizinkan.. =)

    ReplyDelete
  2. cantiknya view nya Anum..makanan pun sedap2 kan...

    ReplyDelete
  3. kuih yg last tu bukan samilin ke yang bawak dari sabah... dia suruh pihak hotel sediakan makan ramai2. rasanye laaa

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Flickr Gallery

✿YANG RAJIN KOMEN✿

Find us on facebook

Popular Posts

Salam Aidilfitri

Salam Aidilfitri
Tangan dihulur maaf dipinta, Erat hubungan sesama kita, Semoga gembira di hari yang mulia ini, Salah dan silap harap dimaafkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin.

Qudut & Anum

Qudut & Anum