Campaigns

Sep 5, 2016

# Holiday # Holiday 2016#4

Holiday @ Langkawi Part 5

Assalamualaikum semua
Hari isnin adalah hari yang paling malas nak masuk kerja kan
hehe, ok disebabkan korang macam ngantuk2 meh layan gambar2
percutian Anum ya 
 Kali ini kami ke Kilang Gamat Nusantara
 Kalau dah sampai wajib bergambar dengan botol gamat nie
 Antara ramuan untuk menghasilkan minyak gamat
 Tempat memasak minyak gamat
 hahaha kalau dah singgah wajib beli kan
 Ibu Gamat
 Herba akar kayu yang digunakan dalam penghasilan minyak gamat langkawi
 Jangan Pulang Tanpanya!!
 Hubby nak cuba masukkan tangan ke dalam kawah gamat..
 Sempat lagi hubby promosi gamat
 Jom kita borong gamat
 Disini terdapat pelbagai produk yang diasaskan daripada Herba Dan Gamat.
 Produk-Produk ini InsyaAllah dapat menyembuhkan pelbagai masalah dalaman atau luaran
 Gamat memang terkenal penyembuh luka no.1
 Hubby sempat try air tongkat ali.. pahit katanya
 Baca ni amaran pada kanak2.. hehe (minum dekat sini je tau, jgn ada yang bwk balik)
 Besar dan selesa kedai gamat 
 Ibu gamat yang juga dikenali sebagai Gamat ini juga bahan penting dalam penghasilan minyak gamat sebagai penyembuh luka2 dan masalah lain. 
 Bermacam2 krim gamat ada
 sudut ini utk korang try produk gamat sebelum korang beli
 Habis shopping jom kita next destination ya, 
nak tau kemana esok Anum sambung ya

22 comments:

  1. Kak anum.. Bestnya dapat tgk proses gamas. Sygnya Reen tak pergi lokasi ni masa bercuti di Langkawi..

    ReplyDelete
  2. nieyl penah sampai kilang nie...
    minyak gamat dlm kuali tu nampak je panas..
    rasa nya kalau kita pegang pun..xde panas pun kan..
    sbb dlu penah pegang... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tue la nak cuba pengang tapi penjaga dia x de plak masa kami sampai

      Delete
  3. Zaman kecik2 dulu, kalu ada rombongan sekolah ke Langkawi, mesti ummie saya pesan beli minyak gamat banyak2, sedara mara pun banyak order sampaikan satu beg sekolah tue penuh dengan botol minyak gamat...

    ReplyDelete
  4. Wajib ada dalam simpanan ni....manalah tau terseliuh hihi

    ReplyDelete
  5. dah ada replika minyak gamat... thn lps akak p lum ada lg... lama masa berlalu...

    ReplyDelete
  6. mmg wajib beli buat sevenir utk kwngkawan.

    ReplyDelete
  7. Wajib pegi klu ke sini, sebenarnya boleh masukkan tgn dlm kawah tu kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tue la nk cuba tp penjaga dia bz plak time nie

      Delete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/