Aug 2, 2016

Jamuan Raya Family

Assalamualaikum semua
Sekejapnya masa berlalu dah masuk bulan kemerdekaan kan
Anum tersangat bz dengan kerja2 di pejabat..
Sory la pada semua terasa lama menyepi.. apatah lagi nak blogwalking kan
Ok hari ini nak up gambar2 last week ya
  Jamuan makan bermula, anum bz snap picture
 Bila dah anak saudara jumpa mak saudara macam2 gelagat
 ala baby tomei nie x mo pandang plak dia
 hahaha gambar kami wajib la ada
 ica dah gemok..    
 Lepas makan berat kita makan ringan2 plak
 Mujahid.. comel x cucu Anum
 X mo pandang dia.. suka ica ek main ngan baby
 semua menu nie masak sendiri tau
 Ain memang hebat bab masak memasak nie
 Ica tomei2 
 Berselera ateh makan ek 
 Nasib baik Ica ada leh la layan mujahid ek 
 Korang tgk la gelagat hubby Anum 
 Ini bawak pergi konvoi syok nie.. leh la pinjam pas nie
  Sukanya si zai nie
 Dari kanan, Mira, Anum, Zai, Mai, K.Mon, K.long & Ain 
 Anak saudara vs Mak saudara
  Dah macam2 gelagat ek
 Alhamdullilah sebahagian ahli keluarga dapat berkumpul.. 
yang ada ini semua di KL & Selangor
belum masuk yang di Pahang kan.. hehe
Ok jom sambung kerja :)

Share:

6 comments:

  1. meriah! macam2 gelagat...seronok tengok...

    ReplyDelete
  2. seronok ye bila berkumpul reramai gitu..

    ReplyDelete
  3. Bila dah berjumpa adik beradik, sanak saudaara mmmg boleh pecah rumah ye Num hihi

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

✿YANG RAJIN KOMEN✿

Lazada

Popular Posts