Campaigns

Aug 16, 2016

# Sharing # Tips

Awak Berhentilah Berharap – Kisah ‘Angah’ Yang Terlalu Kecewa & Tak Mahu Kahwin Setelah…

Assalamualaikum semua
Hari ini bz sangat2
Urusetia Exam
Just share satu cerita nie ya
Dilukai dan dikecewakan oleh orang yang kita sayang memang satu perkara sangat menyentuh hati. Apatah lagi setelah bermacam pengorbanan yang dilakukan, sanggup bersusah payah demi untuk bersama namun segala hasrat itu dinafikan.
Mungkin kisah ‘angah’ ini boleh memberi pengajaran kepada kita semua untuk lebih menghargai insan yang menyayangi kita dengan sepenuh hati.

10 tahun lepas pernah ditinggalkan


Minta berhenti berharap, 

terima lamaran orang lain

Screen Shot 2016-08-15 at 1.09.15 PM

Dia bagi duit


Kau lelaki terbaik ‘Angah’

Screen Shot 2016-08-15 at 1.09.41 PM
Renungkan ya.
Sambung kerja.. heh

17 comments:

  1. Singgah pagi selasa...♥
    bukan mudah untuk menerima kekecewaan..
    makan masa..nasib baiklah hati nieyl ni di buka oleh Allah untuk menerima seorang lelaki yang bergelar suami nieyl skrg nie...nice sharing story nie...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. most welcome
      betul tue susah nak naikkan semangat semula

      Delete
  2. aduh..
    kental betul hatin angah sanggup tunggu,
    shark memang tak sanggup kot,
    kalau dah bukan jodoh,
    kena move on cari yang lain.

    ReplyDelete
  3. Allah..
    ni cerita betul ke..
    btul touching ni..
    setia btul kt prmpuan tu..mghrap sedngkan prmpuan tu dah bhagia dgn hidup bru dia..
    ssh cri llaki mcm ni =(

    ReplyDelete
  4. Sorry...walaupun touching,akk mmg rasa dia kurang cerdik. Semiga dia jumpa kembali hati dia and kembali kepada Allah. Hidup mati kita semia hanya untuk Allah. Angah mungkin masih terlupa.

    ReplyDelete
  5. Xmo ckp lebih tp doa cikna semoga angah b'bahagia hendaknye...;-)

    ReplyDelete
  6. Hurm, touching btul citer nie... semoga angah mendapat kebahagiaan yang diredhai..

    ReplyDelete
  7. kena tinggal sebab takde duit, aduiii...sadis betul ni...

    ReplyDelete
  8. Ohhhh gitu sangat frustnya Angah ye. Kesian. Kena berubah tak boleh terus menerus mcm tu. Rugi tau tak kawen, pompuan yg lebih baik ramai kat luar sana tau Angah!

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/