Campaigns

Aug 30, 2016

Holiday @ Langkawi Part 2

8:30 AM 10 Comments
Assalamualaikum semua
Semalam selesai paper pertama utk exam
Ptg nie last paper.. hehe
Ok jom sambung entry semalam ya
 Terletak 709 meter di atas paras laut, perjalanan menaiki kereta kabel ke puncak 
kedua tertinggi di Langkawi adalah satu pengalaman yang tidak boleh dilepaskan.
Ready to go....
  Hentian pertama kami  
Sepanjang 20 minit perjalanan, anda akan melepasi air terjun di dalam hutan dan hutan hujan dara yang sangat tebal. 
 Anda juga boleh melihat negara Thailand di utara dan Indonesia dari arah barat daya apabila langit cerah.
 Mengembara di kecuraman 42 darjah, sejauh 2.2 kilometer dari stesen dasar ke dua stesen gunung, walaupun angin sepoi-sepoi bahasa sudah cukup membuatkan anda gementar. 
 Pemandangan daripada atas
 Nampak x Negara Thailand
 Merenung masa depan.. haha
 Dah macam dekat Korea tau
 So kita semadikan cinta kita ya..haha
  Apabila anda sudah biasa dengan perasaan berada di udara, perjalanan ini akan menjadi satu pengalaman yang menyeronokkan, dan mengujakan.
 Gayat gak nak bergambar atas glass nie
 happynya
 Bebas daripada masalah
 Di puncak, terdapat sebuah jambatan gantung di mana anda boleh melihat keindahan pulau Langkawi. 
 Cantik kan view dari sini
 Aku bebas... haha
 Nampak kecil sahaja.. 
 Anum beranikan diri nak gak bergambar atas glass nie
 Kereta kabel beroperasi dari pukul 10 pagi hingga 7 malam, bergantung kepada keadaan cuaca. 
 Perkhidmatan mungkin dihentikan ketika angin kencang. 
 Di tengah-tengah perjalanan, janganlah pandang ke bawah jika rasa gayat. 
 Walau bagaimanapun kareta kabel ini amat selamat kerana menggunakan teknologi Austria dan Switzerland.
Betul2 tergantung kan.. hehe
Panorama Titian gantung bengkok (Crooked Hanging Bridge) Gunung Mat Chinchang, Langkawi
Ok puas menikmati pemandangan yang indah jom kita turun ..
Anum sertakan details utk rujukan korang ya
Maklumat lanjut sila hubungi
Langkawi Cable Car


Address:
Panorama Langkawi Sdn Bhd
Cable Car Station, Oriental Village
Burau Bay, 07000 Langkawi
Kedah, Malaysia

Phone: +604-959 4225/1225
Fax: +604-959 1121/4121

Aug 29, 2016

Holiday @ Langkawi Part 1

8:30 AM 20 Comments
Assalamualaikum semua
Rindunya pada korang semua
Lama rasanya Anum menyepi
disebabkan bz tahap gaban
Ok la last 2 week Anum bercuti ke Langkawi
Jom Anum share gambar2 percutian Anum ya
Sedikit pengenalan mengenai Malibest Resort

Lokasi : Pantai Chenang
Alamat : Pantai Cenang, Mukim Kedawang,
07000 Langkawi,
Kedah Darul Aman.
Tel : +(604) 9558202 / +(604) 9558222
Fax : +(604) 9552822
Website : http://www.malibestresort.com
Kalau sebut Pantai Chenang, mesti semua orang pun tahu kan, 
betapa meriah/happening nya suasana di sepanjang pantai ni. 
Hotel dan chalet rapat2 je semua. 
Kedai makan, kedai souvenirs, kedai jual peralatan mandi manda pun tersedia. 
Pendek kata semua ada, mat saleh pakai bikini pun ada, ok, bonus.
Enjoylah gambar ya :) 
Bilik yang cukup besar buat kami berdua
Almari baju pun besar gak
  Macam biasa la kemudahan yang diberi
Malibest nie hotel bawah Baron Group
Disebabkan kami sampai malam so just lepak bilik je la
Layan angin pantai, chalet kami betul2 depan pantai.. best giler
View di awal pagi
Sarapan kami cuba nasi lemak
Kedai sebaris dengan hotel je sedap gak
Ok pagi nie kami nak pg jalan2 nanti kita sambung entry ya
Anum hr nie dan esok
Amik Exam, doakan Anum ya

Aug 16, 2016

Awak Berhentilah Berharap – Kisah ‘Angah’ Yang Terlalu Kecewa & Tak Mahu Kahwin Setelah…

7:11 AM 17 Comments
Assalamualaikum semua
Hari ini bz sangat2
Urusetia Exam
Just share satu cerita nie ya
Dilukai dan dikecewakan oleh orang yang kita sayang memang satu perkara sangat menyentuh hati. Apatah lagi setelah bermacam pengorbanan yang dilakukan, sanggup bersusah payah demi untuk bersama namun segala hasrat itu dinafikan.
Mungkin kisah ‘angah’ ini boleh memberi pengajaran kepada kita semua untuk lebih menghargai insan yang menyayangi kita dengan sepenuh hati.

10 tahun lepas pernah ditinggalkan


Minta berhenti berharap, 

terima lamaran orang lain

Screen Shot 2016-08-15 at 1.09.15 PM

Dia bagi duit


Kau lelaki terbaik ‘Angah’

Screen Shot 2016-08-15 at 1.09.41 PM
Renungkan ya.
Sambung kerja.. heh

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Google+ Badge

Member of

Member of