Campaigns

Jun 20, 2016

Menu berbuka Anum Week2

Assalamualaikum semua
Selamat pagi semua
Ok permulaan hari isnin Anum nak share gambar2 
menu kami sepanjang minggu lepas ya
Sory la kalau gambar2 mengugat puasa anda semua.. hehe
Ramadhan 8
Ramadhan 9
Ramadhan 10
Ramadhan 11
Ramadhan 12
IFTAR @ Matrade
Layan gambar2 kami ya
Comel kan baby nie.. anak member
Ramadhan 13
IFTAR @ Mimpi Muar with sibling
Smile
Asyik berborak ya
Ramadhan 14
Alhamdullilah masih bertahan tidak ke bazar..
Inshaallah akan meneruskan perjuangan minggu ini ya
Selamat Berpuasa Semua
Share:

26 comments:

  1. kalau ayie yg bujang nie beli dekt bazar je..
    xsempt nak masak2.. hehe
    blik lab or keje dah lewat tiap ari..

    menggugat jap.. nk blik kg plk ase mkn masakan mak.. he

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye la kan. anum sebab waktu bulan ramadhan dapat balik awal. so masak je la yang simple2

      Delete
  2. Rajin anum masak..
    Semoga terus memasak ye anum..
    Menu pun meriah tu :)

    ReplyDelete
  3. tahan mata scroll laju laju .ekekeke
    saya dh ke bazar bilablk kg

    ReplyDelete
  4. sama la..masih belum ke bazar dan masih seronok berbuka di rumah je..masak sendiri makan sendiri..heheh

    ReplyDelete
  5. masakker num... semakin lawa blog anum sekarangni..

    ReplyDelete
  6. Masih sempat nak ucap selamat berpuasa

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels