Campaigns

Jun 28, 2016

IFTAR with my family

Assalamualaikum semua
Hari ini dah masuk Ramadhan ke 22 kan
sekejap masa berlalu rasanya baru je sambut ramadhan
tup2 ramadhan dah nak berlalu pergi kan
Ok la seperti dijanjikan Anum nak up gambar2 Family Anum ya
Ateh with Muslim kirimkan gambar perjalanan ke rumah Anum 
Mimi & Ayah.. (Abg Anum dari Kajang)
Sementara menanti kedatangan tetamu
Tadaaaaaaaaa tepat Jam 7pm Anum mulakan hidangan

Menu utama kami Shell Out
Seafood my fav 
Tadaaaaaaaaaaaaaaaa
Banyak x menu2 kami
Arissa yang tewas berbuka dulu
Suka dapat susu
Ini la sebahagian adik beradik Anum yang dapat hadir
Ini baru 4 orang yang hadir bersama family masing2
Alhamdullilah dapat berbuka bersama sempena kedatangan my mom ke KL
Santai2 after berbuka 
Semuanya tersandar kekenyangan.. hehe
Ok la nak sambung kerja 
Bye2


Share:

22 comments:

  1. Alhamdulillah.. Dpt berkumpul ramai2.. 😍😍

    ReplyDelete
  2. Meriah Anum, mama datang mesti la best kan..

    ReplyDelete
  3. nieyl next week baru berbuka beramai² adik beradik semua balik ke kampung...

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah..seronok kan berbuka ramai-ramai ;)

    ReplyDelete
  5. Seronok berkumpul ramai2 mcm ni kan ANum..sesekali pasti meriah :)

    ReplyDelete
  6. shell out tu yg best...suka suka suka

    ReplyDelete
  7. Ok jugakkan bershellout kat rumah....hihi....Camne resepinya Num

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum kak Anum.. Selamat berbuka puasa pada akak sekeluarga.. :)

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels