Campaigns

May 13, 2016

Food Reviews Buffet Ramadhan #4

Assalamualaikum semua
Hari ini banyak entry
hehe, Anum nak habiskan nanti x mo tertangguh kan
Ok habis snap gambar now we can seat
now our turn plak bergambar
Anum memilih utk duduk diruangan ini
Hadapan pintu masuk
Semakin ramai yang datang
Tetamu x putus2 berkunjung
Hubby sempat bergambar dengan awek thai
Jom makan time
Chef ikan bakar 
Nampak x... sedapppppppppppppp
Menu pilihan kami
Amik skit2 sebab nak rasa semua
Mangga dan kuih tradisional
Welcome2
argggggg apa korang nampak.. Welcome Blogger & Media
Wajib kena ada la 
Ada gaya awek thai x
macam2 ya ragam kami nie
Terbaik for reviews
Reception restaurant
argggggg sempat bergambar dengan top blogger
ada yang x kenal ke? kalau x kenal ini la kak Mierana
Bleh clik blog dia ya. Seorang yang sangat baik hati
Sis.Miera
Selesai makan kami berkesempatan bergambar dengan orang kuat restaurant
Sedikit cenderahati daripada restaurant
Habis program kami dating sat dekat tmn klcc
hehe, masih sama tiada yang berubah
around 10 pm sampai rumah
tadaaaaaaaaaaaaaaa.. ini la cenderahati yang kami dapat
so dah tau kan ke mana kami nanti utk buffet ramadhan
Thanks a lot to Chakri Place..
Selamat bercuti dan berhujung minggu semua
Anum akan bercuti selama seminggu
hehe nak tau ke mana tungguuuuuuuu

Share:

14 comments:

  1. wahhh best nyer complimentary tuhhh!

    ReplyDelete
  2. wah teruja kak noor tengok makanan nya
    syg nya jauh sngt nak pergi

    ReplyDelete
  3. wahhh bestnyer, siap dapat voucher lagi tuh.. nak jugakkkk hihi

    ReplyDelete
  4. nampak sedap2 semua makanan nya tu Anum...
    tak sabar tunggu entry Lombok dr anum..:)

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum Anum, makanan Thai mmg favorite saya.. Udang dan segala macam makanan tu mengugat iman..hihihi..
    Suka tgk Anum, sweet sangat.. :-)

    ReplyDelete
  6. kenapa pulak nama Miera jadi Mierana.... hahaha..... thank you.. thank you... tapi blogger biasa jer.. mana top....haiisssshh..
    thanks for coming for the food review yaaa

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels