Apr 29, 2016

Kami suka menanam

Assalamualaikum semua
Bestnya hari ini dah Jumaat
x sabar nak balik kampung
Isnin cuti.. horeyyyyyyy
Ok hari ini nak share gambar2 pokok tanaman kami
 Bangun pagi tgk pokok2 yang segar (Terung & Serai)
 Pokok kari
 Daun kunyit
 horeyyy kacang bendi dah mula naik
Kangkung masih di peringkat lemah dek kerana cuaca panas

ok dah sambung kerja
Happy holiday semua

Share:

20 comments:

  1. Salam jumaat anum..♥
    Alhamdulillah...ok la tuh..tanam pokok² cmtu..
    senang,tidak perlu nak beli² nanti...
    sbb klu beli pun..dah tentu rm1-rm2 kan..ini free :)

    ReplyDelete
  2. Salam Jumaat, wah bestnyer & mmg x rugi berbudi pada tanah ni anum, hasilnya utk kita juga dan dapt juga jimat belanja kan

    ReplyDelete
  3. Rajinnya.. kalo nak buat kari ker rendang ker petik jer dr kebun anum.. best betul.. meenjadi ya anum tanam.. kalo jue tanam mati jer.. org tua2 kata tangan panas tu susah nak tanam apa tak menjadi..

    ReplyDelete
  4. Bagus tanam sayur dan herba, bermanfaat. Happy holiday dear

    ReplyDelete
  5. Salam Jumaat Anum...bagusnya..rajin sungguh....yeayyy, nak yeayy jugak sb weekend ni cuti panjang skit..horrayyy!

    ReplyDelete
  6. wahhh..senang la..kalau nak guna utk masakan..petik jer kan..=D

    ReplyDelete
  7. Hari hari boleh buat rendang ye Num.

    ReplyDelete
  8. SRONOK BILA TANMAN MEMBUAHKAN HASIL.

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Flickr Gallery

✿YANG RAJIN KOMEN✿

Find us on facebook

Popular Posts

Salam Aidilfitri

Salam Aidilfitri
Tangan dihulur maaf dipinta, Erat hubungan sesama kita, Semoga gembira di hari yang mulia ini, Salah dan silap harap dimaafkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin.

Qudut & Anum

Qudut & Anum