Campaigns

Apr 11, 2016

Holiday @ PD Part III

Assalamualaikum semua
selamat pagi
masuk je hari isnin comfirm lemau kan
so meh anum ceriakan korang
sambung lagi entry last week
Sebelum terjun ke laut jom kita bergambar dahulu
syok mandi laut
my mom pun melayan la gelagat anak2

dah macam2 aksi kan

cantiknya matahari

hahaha, macam2 gelagat kan
uik x nampak muka Anum
sempat lagi hubby selfie
panasnyaaaaaaaaaaaaaa
yang nie ok baru la nampak i , apa ala kak mon nie
selesai bergembira di pantai, kami ke pool plak
hehehe melayan anak saudara anum
sekali terjumpa pelakon aku bukan bimbo
 comel si intan nie...x sombong
my mom ikut serta haha
si kecik ica pun nak join
hahaha, seronok sangat dia dapat mandi pool.. ok jom sambung kerja ya
esok sambung lagi

Share:

14 comments:

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels