Mar 9, 2016

Wordless Wednesday #145

Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description













keadaan di kampung Anum sekarang
gambar daripada kiriman abg Anum
saje bakar line suruh balik la nie
rasa x sabar nak balik kampung weekend nie
nak mandi sungai dan tgk kebun
rindu kampung
Share:

20 comments:

  1. Bestnya masih ade kampung tenang mcm ni :)

    ReplyDelete
  2. best nyer anum! serius beruntung anum tau.

    ReplyDelete
  3. beruntung sangat ada famly yg jaga tanah kebun...kalau kitaorg ada tapi bukan family jaga tu masalahnya...lagi la kedaung nak menjengguk

    ReplyDelete
  4. Dulu rumah mak nieyl..sebelah rumah di kelilingi kepala sawit..
    sejak terbangun nyer Putrajaya..abis semuanyaaa...skrg nie jadi presint 20 :)
    rindu kalau dulu...selalu main dlm ladang kelapa sawit tu.. :)

    ReplyDelete
  5. sy nk balik kg hujung mgu ni..hehehe

    ReplyDelete
  6. ni kesan dari cuaca panas kan? air sungai pun makin kering

    ReplyDelete
  7. Harga kelapa sawit dah naik sikit Num sekarang ni

    ReplyDelete
  8. Harga kelapa sawit dah naik sikit Num sekarang ni

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

✿YANG RAJIN KOMEN✿

Lazada

Popular Posts