Mar 25, 2016

The Berkelah Waterfalls Part 3

Assalamualaikum semua
Dah khamis pun
Esok Jumaat horeyyyyyyyyyyy
Ok la nak sambung lagi cerita semalam ya
Suka sangat my hubby 
 mentang2 la kamera leh masuk dalam air
si along x hbs lagi nak bersilat
dah abg Anum plak join
macam2 gaya
 sampai mereka puas hati
Anum x mo la menyelam pedih hidung
amik ko, sampai terbukak mulut
hahaha along dah gemok
syok sendiri ke apa nie
hahaha korang jangan boring plak ya
terbaik la kamera nie senangla nak pg snorkeling
banyak batu2 kat dalam nie kan
senyummmmmmmmmmmmmm
hehe Anum nak tahu nak tulis apa da
enjoyyyyyyyyyyyyyyy  
memang syok berendam
 sampai x sedar masa berlalu
hehehe
puas berendam kami bergerak pulang..
thanks sudi layan gambar2 Anum ya


Share:

14 comments:

  1. bagus jugak sekali sekalq p berendam dlm air macm ni..dapat hilangkan tekanan kan..Fida pun macam nak p mandi lagi..tapi tengah cari tempat baru pulak..

    ReplyDelete
  2. nama nak berendam mcm tu mmg idak laaa...
    sbb nieyl mmg takut...

    ReplyDelete
  3. seronoknye mandi-manda musim2 panas ni.. :)

    ReplyDelete
  4. Ya Allah....syoknya...terasa sejuknya air terjun tu..nak2 time panas cam gini dpt berendam kan...pehh..

    ReplyDelete
  5. lama dah tak mandi waterfall mcm ni.. best la time panas2 ni kan..

    ReplyDelete
  6. Tengah sawan berselpie dlm air.....biarkan ajelah hihi

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Flickr Gallery

✿YANG RAJIN KOMEN✿

Find us on facebook

Popular Posts

Salam Aidilfitri

Salam Aidilfitri
Tangan dihulur maaf dipinta, Erat hubungan sesama kita, Semoga gembira di hari yang mulia ini, Salah dan silap harap dimaafkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin.

Qudut & Anum

Qudut & Anum