Mar 23, 2016

The Berkelah Waterfalls Part 2

Assalamualaikum semua
Dah masuk rabu ya
ok nak sambung lagi yang semalam ya
 Nie la kerja mereka berdua nie
 hahaha macam2 la ko long oi
 layan hubby memang menjadi la 
 dalam air pun nak bersilat
 heheh layaaaaaaaaaaaan gambar2 mandi ya
 snap n smile
 nyelam ke tue?
 kalau Anum memang x leh tahan la
 sejukkkkkkkkk giler 
 hehehe melayan si along la
 cantik kan view
 Anum x larat sangat sebab sejuk sangat
 nyelam lagi ya
 hehehe macam2 pos ek
 senyummmmmmmmmmmmmmmm 
 hahaha lawak muka along
 hehe sempat dia tersenyum ya
 gelak besar nie
 pandai along berenang dan menyelam 
 hahahaha
lusa Anum sambung lagi ya..
Anum bercuti esok ada hal family

Share:

16 comments:

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Flickr Gallery

✿YANG RAJIN KOMEN✿

Find us on facebook

Popular Posts

Salam Aidilfitri

Salam Aidilfitri
Tangan dihulur maaf dipinta, Erat hubungan sesama kita, Semoga gembira di hari yang mulia ini, Salah dan silap harap dimaafkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin.

Qudut & Anum

Qudut & Anum