Campaigns

Feb 17, 2016

# Wordless

Wordless Wednesday #142

Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description


28 comments:

  1. sedih tgk pak cik tu peluk pokok..iyerlah..sekarang ni..lapisan ozon semakin menipis..sumber hijaunya dah makin kurang..sedih tgk nafsu manusia yg gelojoh dgn pembangunan..

    ReplyDelete
  2. Demi mengejar pembangunan dan negara maju...
    kini kehijauan bumi abis di tarah..:(

    ReplyDelete
  3. kesian tgk pokok2 tu...semua pokok tu tak salah...yg salah manusia ni semakin ekstrim nak buat bangunan tinggi...kejar kaya...sekarang bumi tenat kan anum

    ReplyDelete
  4. Kita dan alam saling memerlukan :)

    ReplyDelete
  5. ehm memang syahdu... hanya orang yang mengertijer yang tahu...

    ReplyDelete
  6. alahai...sayu aku tgk pakcik tu..

    ReplyDelete
  7. Betul kena pertahankan, good pic anum.

    ReplyDelete
  8. Selamat lah poko itu dan selamat lah bumi kita.... =(
    By the way cantik blog Anum sekarang.. hehehe.....baru perasan...

    ReplyDelete
  9. Alahai tambahlah panas bumi lepas ni....

    ReplyDelete
  10. Sedih... sekarang ni pun bumu dah cukup panas..

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/