Campaigns

Feb 25, 2016

Teringin Makan Lobster Tapi Mahal? Kedai Dekat Damansara Damai Ini Jual RM25 Je!

Assalamualaikum semua
Hari ini nak kongsi dengan korang tempat yang mana 
korang dapat makan lobster dengan harga yang sangat berbaloi
Jika dulu, makanan seperti lobster sering dikaitkan dengan golongan ‘bangsawan’ yakni mereka yang berduit sahaja mampu merasai keenakannya dek kerana harga yang mahal.

Namun kini ‘mitos’ tersebut sudah tidak boleh digunapakai lagi memandangkan wujud sebilangan peniaga yang tampil menjual lobster dengan harga yang cukup berpatutan.

Dengan harga bermula dari RM25, korang pun boleh makan lobster sampai puas dah sekarang!


RM25 je!
Sekitar bulan lalu sebuah rancangan televisyen pernah menyiarkan tentang sebuah kedai lobster di Perak yang dijual dengan harga mampu milik.

Namun dek kerana lokasinya yang jauh, penduduk sekitar Lembah Klang hanya mampu ‘telan air liur’ je! Tapi sekarang korang dah boleh serbu kedai Hase Ikan Bakar di Damansara Damai ini bagi merasai sendiri lobster yang dijual bermula dari RM25 sahaja!
Western atau Ala Thai
Dengan cuma RM25 korang dapat pilih menu berasaskan lobster seperti nasi goreng lobster, mee kuah lobster, mee bandung lobster, tomyam lobster dan banyak lagi.

Nak lagi ‘terangkat’ ambil boston lobster yang besar berharga RM80 tu. Rasa pun lagi sedap! Nak masak western boleh, nak masak ala thai pun boleh.

Nah ushar dulu harga
Ramai dah try
 Korang bila lagi kan ??
So Anum share details ya

Facebook : Hase Ikan Bakar
Alamat : F12, Tok Yem Street Mall, Damansara Damai, 47830 Petaling Jaya, Malaysia
Waktu Operasi : 3 Petang – 12.30 tengah malam (Buka setiap hari)
Waze : Hase Ikan Bakar

selamat mencuba semua

* Anum minta maaf banyak2 kepada semua blogger yang sudi singgah blog Anum ya
* Minggu nie memang bz sangat2, x dan nak terjah

Share:

24 comments:

  1. Boleh nak pergi cuba. Kalau tengok senarai harga tu satu aje RM25 yang lain macam RM80 aje. Ke saya salah tengok.

    ReplyDelete
  2. RM25 agak berbaloi. Nak rasa boleh ke sini juga.

    ReplyDelete
  3. adoiiii....
    geram nyer tgkkkkkk...
    rasa nak gigit je skrg..hahaha

    ReplyDelete
  4. yummy yummy sedap nye..dkt je ni..hehee

    ReplyDelete
  5. alaahai dapnye. nyumssss
    nice sharing sis..
    saya peminat seafood ade msa leh le ke sana. in shaa Allah

    ReplyDelete
  6. alaahai dapnye. nyumssss
    nice sharing sis..
    saya peminat seafood ade msa leh le ke sana. in shaa Allah

    ReplyDelete
  7. Wahhh....sesiapa yg mengidam lobster bolehlah try

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum