Campaigns

Jan 20, 2016

Wordless Wednesday #140

Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description
 
 
 
 
 
 
 
 
Lama dah mengidam udang galah (2 tahun)
akhirnya muncul kembali musim udang galah di sungai kg kuantan, kuala selangor
Hasil mancing selama 6 jam dapat la 2 kilo
ini bukan kolam tau, kami turun ke sungai mancing naik sampan...
sangat freshhhhhhhhhhhhhh
horeyyyyyyyyyyyyyy

Share:

39 comments:

  1. besar nyer udang!! sedap nyer anum oiii...

    ReplyDelete
  2. adoiiiii...
    nieyl pun teringin jugak la mcnie...
    sedapnya...

    ReplyDelete
  3. Ya Allah!! tak boleh tahan liur da ni. lama tak makan ni :D

    ReplyDelete
  4. dah lama tk mkn udg galah selalu udg biasa je no galah2 hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) tue la kalau nak beli memang x mampu la

      Delete
  5. perghhh giler best..da la fanatik udang AD..nakkk

    ReplyDelete
  6. wow... sedapnye udang galah er sis... makan puas2... sedap

    ReplyDelete
  7. murah rezeki! banyak tu dapat udang..hihi..

    ReplyDelete
  8. teringat dulu pernah dua kali beli udang galah dengan kudut...dia jual lagi tak sekarang anum?

    ReplyDelete
  9. ok dah terliurrr..
    hhukhukhuk..

    ReplyDelete
  10. sedapnya! Puas hati dapat makan udang banyak camni

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum