Campaigns

Dec 3, 2015

My Bday Trip Part IX

Assalamualaikum semua
Agak2 korang ada x yang bosan layan entry Anum nie
hehe, x banyak dah ceta skit je lagi ya
Kami melepak di Teluk Cempedak
Pantai Teluk Cempedak seperti yg dicadangkan sekiranya berkunjung ke Kuantan. 
Selain kedai-kedai Melayu ada juga restoran f&b seperti McD dan KFC.
 Memang best lepak dan makan kat sini sambil menikmati keindahan pantai.
Wajib kalau dah sampai ke pantai
Kenangan kami , we was here :)
Apa yang hubby tengok tu?
Ada orang memancing rupanya
Cantik kan pantai ni
Kalau lepak pantai comfirm hilang stress
Kami date kat sini je la, sebab nya nak mandi memang malas
Merenung masa hadapan katanya
Alhamdullilah kami bahagia, dah bosan melepak kat TC kami bergerak ke tempat lain plak
Jom kita melepak ke Esplanade Kuantan
kat bawah ni ada beberapa gambar taman esplanade untuk tatapan u all. kut-kut tak tau bayangan si esplanade ni kannn..
Depan sungai ni ada tulis KUANTAN ni.. dari jauh pun memang jelas nampak 
cantik kan view
persekitaran sungai 
senyum je ek
Bot2 nelayan
Jeti khas untuk para pelancong.. hehe
ok kat sini Anum sertakan alamat utk ke TC

Pantai Teluk Cempedak (Beach)
Jalan Telok Cempedak, 
25000 Kuantan, 
Pahang, Malaysia

So apa lagi leh la korang terjah ya
*pesanan penaja: Minggu nie sangat bz x sempat nak singgah rumah korang
sory sangat2 ya* 

Share:

26 comments:

  1. memancing tepi panati tu boleh dapat ikan ke?.anum selalu ambik ga,bar berdua dgn suami..sapa yang tolong tangkapkan..timer ke atau ada org lain..hehehe..saje je tanya..sebab lawa..

    ReplyDelete
  2. Salam, haha sempoi lah anda berdua ni...(n_n) mmg cantik pantai dan biasalah, kalau g pantai..tak sah kalau tak conteng pasir...hihihi

    ReplyDelete
  3. lamanya tak pergi pantaiiiiiiii....
    anum nak ajak join http://seindahcerita.blogspot.com/2015/12/end-year-giveaway-by-seindahcerita.html

    ReplyDelete
  4. Meriah berday akak. Jalan-jalan ke teluk cempedak tu.

    ReplyDelete
  5. haritu kami separuh jalan jek sebab nak sampai ke sana jalan teruk dan merahhhhh gitu! last2 patah balik..huwa...frust!

    ReplyDelete
  6. akak suka entry anum kalau citer jalan2 ni..tempat tu semua bukan akak ada peluang nak pi.jadi kalau dapat tengok gambar, baca2 sikit pun jadi la..kan??heheh

    ReplyDelete
  7. Asalam anum..hai best tul nampak tau baju sama ..tetapi ada yang tak sama iaitu suami dan isteri BEST!!!

    ReplyDelete
  8. tak bosan la Anum =)
    ada banyak gambar ceq sukaaa hehe..

    ReplyDelete
  9. Suka tengok Anum bahagia macam ni...

    ReplyDelete
  10. Suka tengok Anum bahagia macam ni...

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum